Strona Teamu! Przeglądaj i wyciągaj wnioski!
Cechy Główne
Cechy główne są to : Intelekt, Zwinność, Zmysły, Zręczność i Siła.
Do czego one służą? Najczęściej to na nich bazuje się tworzenie wymagań do korzystania z przedmiotów, magii i tym podobnym.
Ale to dzięki nim cechy pozostałe są umacniane. Może czasami mają słabe zastosowanie, że praktycznie ich nie widać, ale są na prawdę potrzebne
Intelekt
Alchemia- Dzięki niej potrafisz badać właściwości magiczne przedmiotów, mieszać zioła, tworzyć mixtury ale także Dzięki niej możesz również umacniać swoje bronie/ umiejętności
Astrologia- Za pomocą Astrologi można oszacować czas w nocy. Oprócz tego można wnioskować położenie planet, a ich ułożenie silnie wpływa na magię.
Cwaniactwo- Dzięki tej umiejętności potrafisz ukryć emocje, które mogą Cię zdradzić przy fałszowaniu.
Ekonomia- Dzięki niej, można otworzyć zakład ekonomiczny i opracowywać plany ekonomiczne dla ludzi, oprócz tego, czasami można dostać poradę, co by się bardziej opłacało
J.Pol- dzięki temu możesz się porozumiewać po polsku
Przetrwanie- Dzięki tej umiejętności, możesz żyć długo w ciężkich warunkach
Magia- Zwiększa limit maxymalny many, oraz pozwala na wykonywanie trudniejszych czarów
Szacowanie- Szacujesz odległość, liczbę przeciwników, czas i inne tego typu
Taktyka/Strategia- Dzięki temu możesz uzyskać plany bitwy
Wiedza- Zapamiętujesz wrogów, w późniejszej fazie gry może Ci się to przydać. Dzięki niej pamięć się powiększa
Wiedza o roślinach- wiesz co dana roślina robi, i jakie ma właściwości
Zręczność
Charakteryzacja- daje możliwość kamuflowania się w otoczeniu, ale także możliwość upodobnienia się do jakiejś innej osoby.
Fałszowanie-Ta cecha pomaga Ci okłamać przeciwnika, lub daną osobę
Unieszkodliwianie pułapek- rozbrajasz pułapki
WB- czym więcej, tym lepiej walczysz bronią
WW- czym więcej, tym lepiej walczysz w wręcz
Włamywanie- Możesz się włamywać do domów, skrzyń, do wszystkiego co ma zamek.
Zwinność
Gimnastyka- Pozwala wykonywać różne ćwiczenia które rozgrzeją mięśnie
Gibkość- Potrafisz lepiej się wyginać
Jeździectwo- jeździsz na koniach i innych zwierzętach
Rybołóctwo- potrafisz łowić ryby
Skradanie- Potrafisz się skradać
Wspinaczka- Daje możliwość wspinania się
Siła
Górnictwo- możesz zostać kopaczem, potrafisz pracować w kopalni, lepiej kopać, wydobywać surowce.
Odporność na ból: gdy oberwiesz nie zwijasz się z bólu, a możesz coś robić.
Wytrzymałość: jak długo utrzymasz się pod naciskiem, to zależy od wytrzymałości.
Zmysły
Nasłuchiwanie- masz lepszy słuch
Polowanie- Możesz polować na zwięrzęta
Przeszukiwanie- Potrafisz lepiej przeszukiwać
Rzucanie- Potrafisz lepiej rzucać
Spostrzegawczość- masz lepszy wzrok
Strzelanie- lepiej strzelasz z łuku lub z kuszy
Tortury- możesz torturować daną osobę
Tropienie- Potrafisz tropić za pomocą zmysłów
Widzenie w Ciemnościach- wyostrza wzrok w ciemnościach
Czytanie Uczuć- wiesz czy ktoś kłamie czy nie
Wykrywanie Wroga- Czujesz że ktoś Cię obserwuje
Węch- Wyostrzony zmysł Węchu
Dotyk- Wyostrzony zmysł Dotyku
Unik- Potrafisz unikać ataków
Inne Cechy
Adrenalina- to bardziej współczynnik niż cecha, może pod większyć zimną krew.
Bliskość Boga- współczynnik u księdza, określa jak blisko jesteś Boga
Wiara- Czym większa wiara, tym większe możliwości, pomaga we wszystkim
Pokonanie demona w sobie- jeśli jesteś opętany, masz większe szanse na pozbycie się go
Dowodzenie- Możesz wydawać rozkazy innym osobą (po za drużyną)
Dociekliwość- Możesz Dociec czy ktoś kłamie czy nie, i wyciągnięcia z niego prawdy
Koncentracja- czyli jak możesz się skupić na danym celu/ przedmiocie
Kupiectwo- Umiejętności Kupieckie, pozwalają na sprzedawanie towarów za własną cenę.
Przekupstwo- możliwość wręczania łapówek
Przenikliwość- Możesz dowiedzieć się z kłamstw jaka jest prawda, wiesz że kłamie, a dzięki temu wiesz jaka jest prawda
Zimna krew: inaczej odwaga
Offline